20 months.♥

Oj. Nu när ingen har svarat (än så länge.) så börjar jag fundera på ifall ni kanske tänkte ''Helt okej, asfula, spyr, skitsnygga!''.

Besöket har åkt hem och jag hoppas pappa har haft en bra födelsedag, för det är han absolut värd.♥

För ovanlighetens skull så väller tröttheten över mig såhär en lördag kväll. Och det brukar aldrig hända. Förra helgen var jag i tusen bitar och nu är jag i alla fall hel, som jag sa att jag ville vara. Och som jag har lyckats blivit.

För vet ni? Jag är hel. Mamma är hemma, Simon och jag har inte blivit ovänner en enda gång.


Och idag, nu, 29:e maj. Firar vi 20 månader tillsammans utan ett enda slut. På Facebook står jag fortfarande som singel och jag har blivit ganska van. Men singellivet gäller inte förrän i verkligheten, och det jag älskar är att allting gills i verkligheten. Inte på någon nätverkssida. Så våran kärlek är fortfarande verklighet.♥


Trots allting som händer oss, så är vi ta mig fasiken oslagbara tillsammans. Jag älskar dig.


En varm dag i poolen på Kreta. Nu ska vi sova. Well, good night then.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0