''Whovalley'' i morgon

Hej! Ursäkta för min inkompetenta bloggning. Alltså att det inte har blivit av! MEN NU SÅ.

Här sitter jag i min fina rosa adidasmössa som jag fick igår. Vi ska nämligen åka till Vemdalen i morgon bitti. 6: (fucking) 25 står taxin här utanför och 06:45 går bussen från Navet. KUL KUL. Och jag är så jäkla trött nu. Och jag ska upp halv sex. Hur ska det gå? Hur kommer det att sluta? Blir inte mycket sova den här helgen inte....... (med tanke på att jag var ledig idag också och klev upp klockan sju!) Fast på söndag ska jag ta igen allt jag inte har sovit ut. Hehehe. Sovoman är jag. En sak som är säker är i alla fall att jag ska åka väldigt lugnt och försiktigt.

Fin jag är. Uppsatt hår i en mössa resulterar några få hårstrån utanför mössan. Jag har ju inte ett riktigt ''mösshuvud'' jag! IBLAND kan det funka. Ser jag ut som en bad boy? Passa dig.

Postat av: Emelie

JOOOOO KLART DOM DÖG!!:D

2011-03-26 @ 00:22:32
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0