Cosmo

Namn: Sharlee van Stralendorff.
Piercingar: i öronen.
Tatueringar: noll. men snart tre. lovar.
Längd: 1.61.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: mörkbrunt.
Fräknar: noll.
Motto: ''Det du inte vet, lider du inte av.'' ''Ytan är bara en fasad.'' och sedan har jag tusen motton i olika låttexter, bl.a. många med Håkan.


Kär? - ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? - ja. ibland.
Tycker du att du är attraktiv? - ja. absolut.
Dricker du? - vid speciella tillfällen.
Röker du? - nej.
Vilket schampo använder du? - sunsilk.
Vilken parfym använder du? - dkny. davidoff.
Vad är du rädd för? - spindlar. förlora mina närmsta. drabbas av någon sjukdom. bli övergiven.
Gillar du att tvätta? - kan vara mysigt.
Gillar du berg- och dalbanor? - ja!!!


Senaste...
Filmen du hyrde? - paranormal activity 2. fast det var Simon som hyrde den.
Filmen du köpte? - don't remember.
Låten du hörde? - one republic - all the right moves.
Låten du laddade ner? - one republic - marchin' on.
Personen du ringde? - Emelie Högberg.
Personen som ringde dig? - Emelie Högberg.
TV-program du såg? - ''ontsnapt aan de dood''. holländskt tv-program.
Person du tänkte på? - Simon.


Favorit...
Låt: denna fråga är kanske ytterst omöjlig för mig att bara välja en. jag säger, Håkan Hellström, Tokio Hotel, Shakira, Bruno Mars m.m. men One Republic har några fina. och då är favoriten just nu ''marchin' on''. lyssna en gång och sedan går det inte att sluta.
Sak att göra: sova. vara med människor jag älskar. fotografera. sitta vid datorn.
Sport: gymmet. fotboll.
Dryck: trocadero. coca-cola.
Kläder: mjukiskläder. festkläder.
Film: avatar. i rymden finns inga känslor. (åhåååå... massor. men varför kommer de inte upp i huvudet nu?)
Bil: bmw.
Serie: Solsidan.


Matvanor:
Bästa maträtt? - surströmming med potatis, gräddfil, tomater, lök och tunnbröd. sedan är en köttbit och potatisgratäng gott, också.
Bästa dryck? - trocadero. coca-cola. det är det stora dilemmat liksom.
Hatdryck och maträtt? - typ. dr pepper kanske. jag vet inte! pyttipanna faller i alla fall mig inte i smaken någonstans. 
Bästa alkoholdryck? - smirnoff. breezer. vin.
Använder du smör på smörgåsen? - ja. annars är det ingen smörgås.
Smågodis eller färdiga påsar? - lösgodis.
Favoritglass? - knäckglass.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? - beror på hur höga siffror jag har på kontot.
Har du mer skor än kläder? - nej.
Favoritplagg? - mina mjukisbyxor.
Hatplagg? - stela, för tajta, kli-iga jeans.


Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? - både och.
Vad vill du bli? - advokat.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? - absolut!
Är lönen viktigast? - mja och sedan är det viktigt hur man trivs och vad man har för arbetskollegor också.


Boende:
Lägenhet eller hus? - jag bor i hus nu. men i framtiden kanske jag väljer lägenhet med högt i tak.
Framtidsplaner med boende? - stort nybyggt lyxigt hus i Göteborgstrakterna med usikt över havet.
Litet eller jättestort? Drömboende? - stort räcker. läs ovan om mitt drömboende.
Landet eller mitt i stan? - mitt i stan. fast lite på utkanten kanske. vid havet.
Mysigt eller sterilt? - mysigt.


Lite allt möjligt:
Har du barn? Är otrohet okej? - nej. jag har inga barn. och nej det är inte okej. men jag kan förstå vissa fall av otrohet. t. ex. om kvinnan blir slagen men inte vågar lämna sin man också är hon med en annan. det är förståeligt.
Älskar du någon? - jag älskar många. men inte alltför många.
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? - ja, de betyder allt för mig. ja, det är jag.
Tycker du om att dricka dig full? - det kan vara roligt ibland. men på G är roligast.
Hemmafest eller krogen? - aldrig varit på en riktigt bra hemmafest. så krogen, I guess. där har det varit bättre.


Postat av: Lovisa Ahlberg

Har du märkt nån skillnad för hur det var innan du tränar och nu nr du tränar?:) kul o veta!

2011-03-28 @ 17:04:08
URL: http://loitta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0