Upprörd!

Anonym om Man chockas varje dag
shit ni spelade fotboll med henne, men dem som kände henne på riktigt då? dem som visste vare hemlighet.. "shit jag visste vem det var" jaha???? seriöst?? kanske borde veta vem du skriver om innan du börjar skriva att det är så synd.. Alla jävla fjortisar "åååh, jag kände henne, juste jag saknar ju henne också..." så jävla dumma.. sluta försök att få uppmärksamhet av hennes död, sluta skriv hennes namn över allt, om du kände henne så lider du inte fan går man runt och surrar om det som det vorde vilket gossip som helst... 
Hon betyder så jävla mycket för vissa att det blir så jävels störande för oss, oss som kände

Hur i hela guds namn, hur kan man vara så oklok som den här personen är?

Jag kan svara dig, jag spelade inte fotboll MED henne utan jag har mött henne ett x-antal gånger, hon var min BÄSTA killkompis före detta och vi har pratat sjukt mycket om henne och jag har alltid vetat vem hon varit. Hur i hela h*lv*t* kan du skriva ''Kanske borde veta vem du skriver om innan du börjar skriva att det är så synd..''. Jag VET vem jag skriver om. Jag skriver om en flicka som har mist sitt liv i en olycka. Så du menar att man inte får skriva om någon man inte känner för att då är det inte synd att hon har dött? Så du menar att tidningarna inte får skriva om henne heller? För de kände henne inte? Hur kan du sitta över internet, dessutom anonym och börja bråka om hennes död vilka som får tycka att det är hemskt eller inte. Du verkar ju galen på riktigt. Har du aldrig hört talas om att människor blir gripna och berörda? Nej, det verkar inte som så

Och sedan att du skriver ''Alla jävla fjortisar ''åååh, jag kände henne, juste jag saknar ju henne också...'' så jävla dumma.. sluta försök få uppmärksamhet av hennes död, sluta skriv hennes namn över allt, om du kände henne så lider du inte fan går man runt och surrar om det som det vorde vilket gossip som helst... Hon betyder så jävla mycket för vissa att det blir så jävels störande för oss, oss som kände''

Jag är ingen fjortis och du verkar verkligen döma andra efter dig själv. Om du nu kände henne så himla bra, så STÅ fasiken för vem du är. Ingen anonym fjortis. Hur du uttrycker dig vill jag spotta ut. För jag förstår inte var du får det här ifrån, jag har skänkt en tanke åt henne och hennes familj i min blogg. Jag har inte skrivit hur mycket jag saknar henne. VAD ÄR DET ENS ATT BRÅKA OM?!?!?! Jag blir så himla förbannad på dig så jag vet inte var jag ska ta vägen. Har du INGET hjärta överhuvudtaget?!

Och om man är ledsen, ska man inte få skriva av sig då? Ska man bara hålla allt inom sig tycker du? Och vadå gossip? Du verkar faktiskt helt bortom vettet. Helt BORTA. Helt slut i huvudet. Hur kan du vilja påstå att man skulle vilja skryta om någons död? Har du sett på facebook hur det ser ut där, människor har skapat grupper, människor som inte ens visste vem hon var har blivit berörda och gripna och skrivit vila i frid. På Mikaelas facebook är det människor som har skrivit vila i frid. Och hennes mamma skrev TACK, TACK för människors omtanke. Så vad du svamlar i om att det är STÖRANDE för er. Det är bara struntprat. Hennes familj säger tack. Och du, en anonym människa, som häver ur dig så sinnessjukt otrevliga saker och påstås veta allt. Du borde gå i terapi för din aggression. Du borde gå till en psykolog för att lära dig om empati och människors medlidande, för det vet inte du att människor kan ha. Och att du ens har mage att häva ur dig allt som du har skrivit, att du har mage att sitta och bråka om en flickas död vilka som får bry sig eller inte. Du borde inte uttrycka dig någonting alls med tanke på att du inte ens kan stå för vem du är. Hemska människa!

Sist men inte minst, det är MIN blogg. Jag bryr mig hur mycket jag vill. Jag är en människa, jag har känslor. Jag har även skrivit om Therese som blev mördad i Stockholm, Alexander Dahlgren som dog i höstas här i Sundsvall. Jag kände dem inte, men jag blev gripen, berörd och har medlidande för deras närmsta. Utifrån din kommentar så kan jag klart och tydligt dra en egen slutsats om vilken empatilös människa du är och hur lite du bryr dig om andra, den enda du bryr dig om är dig själv. Så, är du klar nu? Du kan inte ens formulera dina ord riktigt, så jag tycker du ska vara tyst nu.

P.s hela din kommentar gick ut på att döma andra människor efter hur du är själv.

Postat av: Hny.

Go girl. <3

2011-03-08 @ 13:27:59
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart stakarn är ledsen och arg, jag har också sett hennes namn lite här och var. synd att det for över dig

2011-03-14 @ 00:56:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0