Sunsilk

HEJ. Har inte sagt det ännu, så det är väl dags.

Jag sitter på skolan och drygar ut tiden, jag vill gå till pressbyrån och äta en korv. Men som VANLIGT vill ingen hänga med. Döööhöhöö. (Inte dö).

Så... här sitter jag. Hungrar ihjäl och ska åka och träna sedan. Känns inte som en sådan bra kombination. Fast det kanske är bättre att träna på tom mage än fylld. Vilket jag har gjort. Då spydde jag ner hela deras korridor.

Förresten, mitt hår är varken statiskt eller fett hittills!:D SUNSILK är det bästa schampot för mitt hår. Vi har alltid haft det schampot men på senare tid så har mamma köpt andra, så som Syoss, Tresemmé, Gliss. EJ bra. Inte för mitt hår i alla fall.

Den här använder jag nu, hehhhh!!!! haaHHH! Intressaaaant!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0