Söker modell. Så var inte rädda!

Jag söker modeller till en fotouppgift till skolan. Vi ska göra ett bildreportage och jag skulle vara evigt tacksam om Du kunde ställa upp för mig. Det är mer än att bara stå framför kameran. Ni behöver inte vara fåfänga eller rädda. Jag letar lite inspiration och har blivit inspirerad så jag skulle uppskatta det enormt!

Söker även en sminkös, behöver inte ha gått någon utbildning eller så. Utan kan sminka bra, lite djupare än vad jag kan det vill säga mascara och rouge. Så, HOJTA TILL. Skriv till mig på facebook eller i kommentarsfältet!

Postat av: Molly

Jag kan nog hjälpa till med sminkning, om du vill :)

2011-03-24 @ 10:22:48
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: Lovisa Ahlberg

Jag kanske kan sminka, eller det beror på när.....

2011-03-24 @ 14:32:48
URL: http://loitta.blogg.se/
Postat av: Lovisa Ahlberg

ooooj mollsan hade redan skrivit! glöm det :D

2011-03-24 @ 14:33:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0