Rätt så fulländad och utmattad

Blöööö..... Jag är spyfärdig.....

Åt jättemycket kycklingsallad, det var gott. Hur gott som helst. Men sedan när jag kom till den där punkten då jag blev spyfärdig och fortsatte att äta. Då blev det inte gott längre. YAKK!

Jag fick lägga mig ned i soffan och andas.......... annars hade jag spytt rakt ut. Min mage är hård som sten och jag spyr om jag tänker på mat. Jag har ätit för ett helt år känns det som.

Blev inte mycket plugg... FAN. Hittar inte mina tyskaglosor. Aja, life goes on. I guess. Längtar så mycket tills jag ska sova, sova och sova!♥ Mina armar är sönder också. Körde riktigt hårt med dem idag. HEHE. Kommer sova som en Gud i natt.:)

Postat av: Hanna

men sharlee, man behöver ju inte äta tills man spyr hurruuuu ;)

2011-03-16 @ 22:34:46
Postat av: Ronja Sjölander

Leka på lördag? Jajjamen!! :) Saknar dig!

2011-03-17 @ 10:57:03
URL: http://ronfot.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0