Nyduschad

animated gif maker

Det är så skönt att vara nyduschad. Kändes dock lite jobbigt att tvätta håret IGEN när jag gjorde det i tisdagsmorse plus att det inte är bra att tvätta håret för ofta. Det sägs ju att man ska tvätta håret max 2 gånger i veckan, LÄTTARE SAGT ÄN GJORT. Man känner sig äcklig. Och man vill inte heller bara tvätta kroppen. För man stinker ju hårbotten. Blö. Men men, det var fett så jag var tvungen.

Jag ska gå på mitt första träningspassFriskis & Svettis imorgon också. Det är inte första gången jag tränar där, men ska få ett träningskort imorgon så jag kan börja på riktigt. Skönt! Och när jag har ett träningskort så bör det hålla i sig att jag tränar regelbundet. Så om jag inte svettas alltför mycket imorgon så tvättar jag inte håret förrän fredag! HEH. Just so you know.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0