(Mobilblogg). Tidig kväll.

Jag mobilbloggar, så ber om ursäkt för att det inte är styckeindelat. Gud vad skönt det ska bli att somna tidigt i kväll. Har somnat sent hela helgen, och jag är utmattad. Saknar skolan. Mina vänner. Saknar att få huvudet på andra tankar. Jag som var så skolless när jag gick på lov. Hela lovet är kvar. Det är nu det börjar, egentligen. Hatar att Julia ska vara i Vemdalen tills torsdag. Och jag hatar att sova själv när jag vet att jag kan sova ut dagen efter. Tur som jag har ska Simon sova här imorgon i alla fall. Och det känns även som om det här inlägget kan bli millimetertusenmiljader långt då jag har en liten skärm och ser inte allt jag skriver. Jag vill ha sommar. Sena jävla sommarnätter. Balen 2010. Kommer alltid att sakna den natten. Nu ska jag typ, sova. Smsa lite och eventuellt rulla igenom allas statusuppdateringar på facebook. Facebook är mysigt. Dock mindre mysigt när man blir beroende. P.s, 23e bilden kommer upp imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0