Min hörna

Ska krypa ner i en nybäddad och dessutom ny säng och gråta en skvätt... Måste få ut alla mina känslor. Men jag kommer nog sova skönt i natt. Men får dock sova med en handduk på kudden eftersom att mitt hår är otvättat. HEHE! Men kroppen är ren.

Jag hoppas jag överlever från spindlar i natt. Den här sängen har stått i vårat gästrum nere där spindlarna trivs väldigt bra. Så jag kommer svimma hårt om jag blir väckt och ser ett sådant monster krypa i närheten av mig. Verkligen svimma. Jag bytte i alla fall säng för att min förra var mycket guppigare! Hehh... Men den är ungefär lika mjuk.

Min säng är bäst! Älskar min lilla myshörna. Så, vill du sova med mig? Med tanke på mysstämningen.
Mitt rum från dörren. Där man kliver in i rummet alltså... För er som inte förstår. (Jag förstår nästan inte mig själv).

Postat av: therese

vad mysigt det såg ut då! :D

2011-03-08 @ 11:31:13
URL: http://tinythess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0