Man måste dö några gånger innan man kan leva

Har varit hemma i ungefär en och en halvtimme. Pappa och jag visste inte vad vi skulle laga för mat så vi bestämde oss för fiskpinnar och potatis m.m. Men så brände han potatisen, lät vattnet koka bort. Smart.

Nu väntar jag på att Sveriges mästerkock ska börja och tänker fortfarande på hur fort tiden går. Men förra veckan och den här veckan har gått fortare än andra veckor. Det är galet. I måndags promenerade Julia och jag, kändes som om förra veckans ST-möte var alldeles nyss. Weird.

Och om två dagar är det helg. Som jag skrev på facebook ''Är det normalt att få fjärilar i magen när man tänker på att lovet är här inom två dagar? Jag längtar sönder.''

DET ÄR VERKLIGEN SÅ. Det var ju två veckor kvar alldeles nyss. Jag är rädd. Aja. Nu ska jag ner och äta godis och längta ännu mer tills helgen då jag ska vara med min bästis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0