Man chockas varje dag

Tjejen som jag skrev om. Hon som dog... Jag är i chock. Jag vet vem det är, jag har spelat mot henne i fotboll och det är min bästa killkompis ex. Det är helt sjukt. Alltså på riktigt SJUKT!

Att man bara kan dö sådär plötsligt. Jag förstår inte. Det är helt jävla sinnessjukt obegripligt.

Vila i allra största frid, Mikaela Vedin.♥ Tänker på alla dina nära och kära... och framför allt dig:( Så ung och hade hela livet framför sig. Fy fan.

(Jag hoppas det är okej att jag lånade bilden).

Postat av: matildalund

Jag har spelat fotboll med henne och vi har åkt skidor i samma klubb.. Usch! Låt hon vila i frid

2011-03-07 @ 18:00:41
Postat av: Julia

Det är så fruktansvärt. Sov gott Mikaela <3

2011-03-07 @ 19:31:41
URL: http://jullebullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit ni spelade fotboll med henne, men dem som kände henne på riktigt då? dem som visste vare hemlighet.. "shit jag visste vem det var" jaha???? seriöst?? kanske borde veta vem du skriver om innan du börjar skriva att det är så synd.. Alla jävla fjortisar "åååh, jag kände henne, juste jag saknar ju henne också..." så jävla dumma.. sluta försök att få uppmärksamhet av hennes död, sluta skriv hennes namn över allt, om du kände henne så lider du inte fan går man runt och surrar om det som det vorde vilket gossip som helst...

Hon betyder så jävla mycket för vissa att det blir så jävels störande för oss, oss som kände henne for real,

2011-03-08 @ 12:31:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0