Lite nyheter

Oj! Har varit lite off från bloggen idag.

Skulle bara säga att jag är LEDIG imorgon!:D Fast jag ska ändå till skolan imorgon bitti för att plåta i studion. Så måste upp 7 i vilket fall... men det känns ändå inte så jobbigt med tanke på att jag ändå är ledig resten utav dagen.

Nu väntar jag på Simon... han ska sova här i natt och vi ska ta igen en del som vi har missat. Det blir nog mysigt!♥ Imorgon får jag dessutom pengar på telefonen igen. (SÅ JÄVLA GLAD!!!!!) Så då kan jag smsa och vara tillgänglig igen. Tack och lov för det.

Och hörrni. Jag har gått upp till 3 millimeter i töjningen nu. Det känns bra. För den här gången så gick det som det skulle. Första gången så sprack mitt hål så jag lät det läka i cirka en månad och nu är jag igång igen. Woop woop!

Postat av: emelie

KAN DU INTE KOLLA OM REKTORN ÄR DÄR IDAG?! :D

2011-03-25 @ 09:01:51
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Hanna

så damn nice att vara ledig!

2011-03-25 @ 12:49:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0