Lite blandat

Aaaahhh! Har precis ätit upp min goda lunchlåda. Inte lådan. Men innehållet. Heh.h.e.

Nu är jag trött. Som alltid. Ville verkligen inte lämna min underbara säng i morse. Den var sådär jättejobbigt skönt. Det var sorgligt men jag var tvungen så jag försökte behålla mysheten på hög nivå och är därför klädd i mjukiskläder! Hur heligt som helst.

Förresten så åt jag gårdagens middag. Potatisgratäng a la oxfilé. Simmar fint i magen nu.

DESSUTOM SÅ VILL JAG SÄGA GRATTIS TILL EMELIE HÖGBERG SOM FICK BÖRJA I VÅRAN KLASS!!!! Numera är hon hantverk fotare. Moaha. Som om man kan säga så.

Postat av: Emelie

GLAD CHEY!! nu väntar jag bara på samtalet från handuvetmedvitthår ;)

2011-03-28 @ 12:27:18
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0