Känner mig lite smartare

Hej och hå! Jag är med Ronja, och vet ni? JAG HAR DET TREVLIGT! Som jag sa.

Tänker även njuta utav denna lördag och sitta uppe hela natten. Jag trivs bra i mina glasögon. Börjar vänja mig relativt mycket och över till någonting helt annat, har ni sett vad stor månen är...? Creepy. Så jag tror jag ska gå ut och ställa mig på jorden och plåta den.

Men nu ska vi gå ned och äta Oliver. Vi ska äta upp han som heter Oliver. Nä, men jag ska i alla fall äta mycket oliver och röka.
Aw, snap! Snett huvud. Jättebra webcam. Allt funkar finfint.

Postat av: Emelie

måste ju få säga att du vart förjävla fin i glasögon! önskar att jag passade i mina så man kunde variera mellan linser och glasögon LIKSOM:(

2011-03-20 @ 09:57:55
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0