Jag skulle aldrig ha sagt att jag älskar onsdagar. Det blev allt annat än rätt i morse.

Hej. Jag har ingen bra morgon. Och jag mobilbloggade inte igår. Jag orkade inte.

Jag är så jävla trött. Jag känner mig så äcklig. Jag har fett hår och gårdagens smink (hehe, lite mascara bara). Äckligt. Men jag vill inte duscha i kväll eller imorgonbitti för då får jag statiskt hår!!!!!!!:( SÅ INGENTING FUNKAR. Antingen statiskt eller fett. Aldrig bra på vintern.

Det svider i mina ögon.

I morse klev jag motvilligt upp, på min enda sovmorgon, för att ha extra mattelektion. Och när jag var på väg ut genom dörr så fick jag ett sms där det stod att läraren var på möte. Kul. Jätte. Och det är inte första gången, alltså. Inte första gången när jag är sådär jättetrött och jag verkligen inte vill kliva upp. Det går liksom inte, men så samlar jag mig och gör det ändå. Också har jag ingen lektion.

Har hänt förut också, det var värre den gången. För då hade jag ingen lektion alls, på hela dagen och då var jag verkligen JÄTTEEEETRÖÖÖÖTTTTT! Aja. Nog om det.

Nu ska jag väl sitta här tills jag börjar. Kuelwlwl.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0