Jag lever!

Och äntligen funkar blogg.se! Så nu kan vi fortsätta festa, partyyyyyy.

Skämt åsido.

Onsdagen avklarad, i skolan i alla fall. Den här dagen har gått fort, som vanligt! Vilket är så himla bra. Nu sitter jag här och i princip ruttnar och väntar tills jag kan gå till Sundsvalls tidning. Har möte. Slutar halv sex. Sedan ska jag träna, (förhoppningsvis) hemma 19.00. Då ska jag plugga tyskaglosor och matematik. Klockan åtta ska jag hinna se Sveriges mästerkock och därefter plugga igen OCH städa.

Har typ, en svag känsla av att jag inte kommer hinna. Och jag får inte fastna vid datorn. Så om jag inte uppdaterar så är det bara bra. För då gör jag bättre saker. Och då vet ni alltså vad jag gör. Bra, hej. Hoppas jag hinner!!
Jag just nu. Och jag är sååå trött.....

Postat av: Hanna

hoppas du hinner med allt, eller hann* med allt ;)

2011-03-16 @ 22:33:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0