Jag är här!

Ahhh! Nu blev jag på blogghumör! Jag har gjort mitt rum SÅ himla mysigt.♥

Mysbelysning, nybäddade sängar och jag mår okej. Fast i natt sover jag i min säng uppe för jag är inte nyduschad så kan inte sova i sängen nere. Vilket är min standardsäng. Världens mjukaste och bästa.

Har dammat överallt och dammsugit. Jag är så himla glad! På ett sätt. För jag längtar så mycket tills min faster och min kusin kommer hit från Holland på onsdagnatt.:D Och förresten, varför tror jag hela tiden att det är onsdag idag......... det är jobbigt. Störande. När det har flyttats en dag i huvudet. TRODDE att jag skulle se Sveriges mästerkock klockan åtta. Fast så var det ju inte, då det inte var onsdag. Heh.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0