Hungry...

Ahhhh. Godmorgon. Fan vad trött och hungrig jag är.

Besöket från Holland kom halv tre i natt så jag är ganska död. Har sovit i tre timmar och min mage kurrar som aldrig förr... MAT MAT MAT.

Sitter på datorkunskapen och vill gå, nu. Typ. Vill inte vara här. Men jag måste.

Postat av: HON SOM SKA BYTA SKOLAAA!

har pratat med ulrika nu, och hon sa att jag måste prata med studievägledningsblablabla som inte är här förren på måndag, men jag har fått min studieplan utskriven iallafall! alltid nånting ;) nu är det bara att hoppas på det bästa! är rektorn på hvfoto eller på själva hedbergska? för isåfall kan jag ju komma och prata med henne nånting nästa vecka och visa studieplanen osv:)

2011-03-24 @ 11:47:23
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0