Hoppas ni kan sova gott



Precis här tänkte jag lägga mig nu. Fast inte riktigt, för jag skulle ju inte sova i den här sängen i natt.
Men, visst ser det mysigt ut? Ja. Det tycker jag med. Men då saknas det bara en sak. Närhet.

Jag tror fortfarande att det är onsdag. Så jag tänkte säga att jag har tyskaprov imorgon, men det har jag inte. Utan i övermorgon! Men jag ska prepare(-a) i sängen så jag kanske når upp till ett högre betyg. I hope so.

Godnatt READERSSSSS... jag undrar också hur mycket bajs det får plats i tjocktarmarna egentligen. Mycket tror jag. De är ju trots allt cirka 1,5 meter långa.

Postat av: eileme

HAHHAHAA BAJS! heeheheh

2011-03-23 @ 11:20:43
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0