Här kan ni läsa om ni inte har något att göra, godnatt

Saker på tv som får mig att:
Kräkas: pass
Gråta: naturkatastrofer. sorgliga filmer
Skratta: Solsidan!
Bli glad: Solsidan
Bli uppgiven: pass
Byta kanal: alla eftermiddagsprogram på vardagar när man kommer hem från skolan.
Inte zappa: alla mina favoritprogram. solsidan, familjen annorlunda, teen mom, 16 and pregnant, Sveriges mästerkock också vidare. 
Gilla motorprogram: uhm. tråkigt.

Senaste:
Goda lukt du känt: friskis & svettis omklädningsrum, hehe. luktade fruktschampo!
Gången jag kände mig lycklig: i går.
Gången jag grät: i går. 
Inköpet: mat.
Spanet: skor.
Palmen jag låg under: på Kreta!
Person jag velat ge en käftsmäll: kan inte uttala mig såhär. vore ju dumt.


Pest eller Kolera:
Gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i tv? - gå naken över Sergelstorg. jag har ingenting att skämmas över ju?;)
Aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: aldrig mer få äta på restaurang.
I en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing eller Helge Fossmo: Linda Rosing.
Maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: svårt. har inte hört några utav Ernsts bästa citat. Carola är trevlig.
Göra en tarmröntgen eller ha hemorrojder i ett år: tarmröntgen. haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0