Godmorgon härliga måndag

Godmorgon måndag! Idag börjar sportlovet.

Min morgon började bra, mamma kom in med frukost på sängen. Så underbar som hon är.Fick dock höra att en 15 årig tjej dog i Vemdalen igår. Fy-fan. Säger jag bara. Hon hade tydligen försökt sig på ett hopp och hamnat helt fel och skadade huvudet. Tänk att hon åkte in i sin egen död då... Åh...

Men! Idag börjar jag få ''lovkänslor'' eftersom att man egentligen skulle ha gått i skolan. Älskar den tanken att man slipper.

Mamma är ledig så vi ska storstäda, kanske inte hela huset. Men på de ställen det behövs. Jag ska byta säng idag också, till en ungefär lika mjuk men mindre guppig. Också ska jag städa mitt rum. Vilket jag gör varenda dag nu. Jag vet inte vad som har hänt men jag klarar av att ha stökigt rum. Fattar inte vad som har hänt. Det är hemskt!!!!!!!!!

Fast jag får panik ändå. Så jag ska städa, städa och städa. Och göra det mysigt. Längtar tills i kväll för då är allt fulländat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0