Frågor till mina läsare

(Lite frågor om dig, se hur mycket dina läsare kan om dig genom att låta dom svara på dom här frågorna)
1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på gud?
4. Min ålder?
5. Födelsedag?
6. Hårfärg?
7. Ögonfärg?
8. Har jag några syskon?
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
Det här är lite frågor som jag hittade på en hemsida. Det är alltså frågor till ER som ni ska svara på så jag vet vad ni vet om mig på ett ungefär. Så SVARA. Ni kan vara anonyma om ni så vill. Men ett krav är att ni i alla fall ska skriva om ni är kille eller tjej!

1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på Gud?
4. Min ålder?
5. Födelsedag?
6. Hårfärg?
7. Ögonfärg?
8. Har jag några syskon?
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
17. Varför läser du min blogg?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0