Denna person...

denna person har bra andedräkt - någon som precis har borstat tänderna
denna person skulle jag kunna göra allt för - julia nordlander
denna person älskar jag - mamma
denna person har jag haft sex med – simon bech-hansen
denna person är det bästa som har hänt mig – simon bech-hansen
denna person finns alltid där för mig - julia nordlander
denna person saknar mig - du
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig – mamma
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på – inga kommentarer
denna person är bra på att kyssas – simon bech-hansen

denna person kysste jag senast – simon bech-hansen
denna person är värd guld för mig – julia nordlander. lina norin
denna person kommer jag aldrig svika – julia nordlander
denna person är kul - denise woxström

denna person är gullig - emmy norgren
denna person fick jag senast ett sms ifrån - simon bech-hansen
denna person skickade jag senast ett sms till – julia nordlander
denna person var jag hemma hos senast - julia nordlander
denna person va senast hemma hos mig – simon bech-hansen
denna person låg senast i min säng – simon bech-hansen

denna person har jag haft roligt med - marielle hägglund
denna person har alltid varit något extra för mig – lina norin
denna person har jag släppt kontakten med – jennifer bergström
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med – marielle hägglund 
denna person var jag senast på toaletten med – jag var själv

denna person delade jag senast en cigg med - ingen
denna person sov jag senast hos - lina norin
denna person sov senast hos mig - simon bech-hansen
denna person är min älskling – iPod
denna person har jag bråkat med många gånger - simon bech-hansen
denna person hatar jag – inga kommentarer
denna person vill jag lära känna bättre – emelie högberg
denna person kan jag prata om allt med - (näst intill) dennis möllerström
denna person pratade jag senast med på msn – simon bech-hansen
denna person pratade jag senast med i telefonen - simon bech-hansen
denna person har jag sovit med i någon annans säng – andreas pettersson, fast då sov simon med oss också.

denna person har jag sovit hos - molly jansson
denna person har jag käkat god mat med – simon bech-hansen
denna person var jag senast på bio med - mamma. pappa. simon
denna person kollade jag senast på film med - simon bech-hansen
denna person skrek senast åt mig - minns inte
denna person skrek jag senast åt - mamma
denna person är snygg – jennifer frid. pisa johansson
denna person saknar jag – julia nordlander. marielle hägglund. jonas björklund

denna person är mysig - denise woxström
denna person va jag senast tillsammans med – simon bech-hansen
denna person äcklar mig – flj

denna person är bäst – julia nordlander
denna person ska jag träffa nu – (sen) simon bech-hansen

Postat av: Emelie

detsamma!

2011-03-27 @ 15:03:58
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0