Att upptäcka sig själv på bild

Min fotostil hittills har varit väldigt mycket självporträtt. Som många som följt mig länge vet. Och jag älskar att fota mig själv (inte på grund av att jag har bra självförtroende eller dylikt) utan er för att jag vet vilken känsla jag har i bilden. Vilket budskap jag vill nå ut med den. Och jag tycker det är fint. Och eftersom att det är så lätt att använda sig själv till det så blir det lättare att få fram. Jag älskar att fota andra människor och naturen också. Men självporträtt är nog min stora passion.

Vi fick förresten en ny fotouppgift där vi ska fota en enda känsla och minst en bild ska vi ha men vi får gärna ha fler, och jag har fotat deprimerad. En enda känsla där alla djupa känslor är inblandade. Där har jag också använt mig själv som modell. Och resultatet får ni se nästa vecka då vi har redovisat så ingen snor mina idéer!;)

Här är två bilder från helgen.
Foto, modell och redigering: jag.

Postat av: Hanna

riktigt nice pics! duktig du ;)

2011-03-16 @ 22:32:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0