Ah... lite deprimerad och förvirrad.

Imorgon åker min kusin och faster hem igen. :( Så jag ska ner och vara social med dem och sedan ska jag krypa ner i sängen.

Onsdag imorgon. Lång dag. Men jag överlever.

Fick förresten EN kommentar om bloppisen att jag skulle göra det, så jag ska försöka komma ihåg det när jag väl har något jag inte vill ha längre. (PINSAMT OM INGEN VILL HA!!!!). Kidding. Men då kan ni såklart inte vara anonyma om något faller er i smaken som ni vill köpa. It's ain't gonna be expensive.

Nu ska jag alltså ner och vara socialt handikappad. Not. För det är jag ju när jag sitter här. Sedan ska jag sova på saken om... den svarta platta saken med en rund knapp där nere. Börjar på i och slutar på phone. HEHE. Om jag ska lägga ut lite pengar för en sådan. Kanske, kanske inte. Förlåt för mitt tjat. Jag är förvirrad.



Nyduschad och nyrakad. Godnatt.



Postat av: emelie

LOVAR att du inte kommer ångra det om du köper en iphone. lite kluriga att lära sej bara, men när man väl har gjort det så är dom B to the Ä to the S to the T! ;)

2011-03-30 @ 08:40:47
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0