Varför är jag så dum ibland?

Fan också. Nu är jag ju pank på riktigt. Det enda som egentligen bara fick följa med mig hem var... lösnaglar. (Lösnaglar!?!?!? Haha........). Ja! Men mina naglar spricker så lätt. Så tänkte att lösnaglar kan jag ju fixa så är problemet solved. De ska icke vara Kissie-långa. Tänkte fila ner de osv. I alla fall så ogillar jag rea. Mina pengar hinner alltid ta slut innan rean. Och den här gången ska jag lyssna på mamma att ''De kommer på rean!''. (Nej, mamma handlar kläder på icke-rea också.) Även fast jag alltid tror att jag har rätt så har jag alltid fel.


Annars så är det monster-rea på H&M och överallt annars också. Så den här saken köpte jag ändå.



Kattig. Jätte...... Oslipade.

Och ett par trosor. Utan sånadär kanter på baksidan av stjärten. Detta är dock framsidan av trosan.
Och baksidan........... Ser jättemycket, verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0