La Cardinal

Äntligen har jag tagit mig i kragen och orkat ladda upp bilderna från i lördags då vi var ut och åt på den fina, fina restaurangen La Cardinal.




Mys i parken innan vi skulle äta.









Världens finaste mamma!

Utsikt över Helsingborg.



Rekommenderad restaurang!

Här fick man kryssa i vad man ville äta och hur man ville ha köttet också vidare.



Deras mysiga meny.







Kockarna.





Min förrätt bestod utav världens godaste vitlöksbröd.

Pappas bestod utav grodlår. (Jag smakade!! Och det var gott.)

Shalonys bestod utav sparris.

Och mammas utav skagentoast.

Sedan kom varmrätten, jag hade beställt bakad potatis med vitlökssmör.



Och oxfilé med rödvinssås och champinjoner.

Såhär såg tallriken ut under tiden.

På väg hem.









Världens bästa föräldrar.

Parkhäng innan vi gick hem igen.






Postat av: Ulrica

fina bilder! En fråga, varför bor din mamma i Helsingborg? :)

2011-06-07 @ 20:27:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0