En dag ute på ön.


Vi åkte ut på Alnö, till spikarna.

Gillar att man kan spegla sig i bilen om man inte har en riktig spegel till hands.

Sedan när vi hade speglat oss gick vi på loppis.

Som var fyllt utav gamla saker.





Cheryll fotade mig och tvärtom.



Converse. Slitna höga jeansshorts och en skjorta som är 15 år gammal.

Fotade mig själv på ett hörn.

Sedan gick vi till vattnet och jag hittade en rolig skylt. Kan verkligen se den där bilden framför mig.

Gruppfoto!

En andra gruppbild... som jag tog plats i.

Jag bjuder i alla fall lite.

Sedan åkte vi till en fin kyrka.

På gården låg denna sötnos och vaktade.

Och inuti kyrkan såg det bland annat ut såhär.

Och vi lämnade ett spår efter oss.

Och hunden tittade sorgset på oss. HIHI. Så fin.

Och innan vi åkte hem så åt vi våfflor.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0