Årets kommentar.

Anonym om Hon har bakåtslickat hår.
Sök vård för din anorexia. Du ser hemsk ut.

Hej! Ska jag skratta eller gråta? Din kommentar handlade endast om FET avund. Nej, jag ser inte hemsk ut. Jag väger typ 48.5 kilo. Normalt för min längd och ålder. Jag har inte anorexia, ditt dumma as. ''Sök vård för din anorexia.'' Jag behöver inte söka vård. Och okej, jag är smal. NORMALT smal. Men du om någon var ju en sådan person som tog i alldeles för mycket. Och att du är under anonym är kanske för att du är lite överviktig och måste trampa på andra. Typ, och säga att de har anorexia. Bara för att du själv egentligen vill se ut som oss lite smalare. (Haha.) Nästa gång du kommenterar, skriv då ditt namn och länka vem du är istället. Du skulle vara mer ball då. Och jag skulle tycka du var rätt cool som vågade visa din avundsjuka öppet. Men nu är du bara en jävla fjolla. Och jag vill bara tipsa dig om en sak också, det var tur att du skrev något sånt elakt till mig. För som tur är så rör inte din kommentar mig i ryggen. Och den är som luft för mig. Men tänk på vad du skriver till andra när du ska trakassera på det där viset, och speciellt över internet. (För det finns faktiskt de som tar åt sig.) Börja jobba med ditt eget självförtroende i stället för att försöka trycka ner andras. För mitt höjdes bara lite extra tack vare din kommentar.

Och du, läs det HÄR inlägget.





Och förresten, det är skillnad på att vara SMAL och ha en sjukdom.

Även om jag var i ett gräsligt tillstånd när detta fotot togs. Så kan du ta åt dig utav ''Fakk ya.''




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0