Inte så utsökta svar.

Haaallo, vem är den absolut bästa sexpartnern du haft? ( svara inte Simon bara för ni är tsms ).
Och hur är det mellan er två nuförtiden? lika kära? :) kraaaam.


Får jag inte svara Simon? Men jag måste faktiskt göra det. Och jag lovar och svär på hedersord att det inte är för att vi är tillsammans. Utav många andra anledningar så svarar jag honom.
Fråga två. Det är bra mellan oss. Alla förhållanden har det nog lite knakigt ibland och så har vi det också. Vi är lika kära. Fast inte sådär nykära. Men den känslan svävar fortfarande uppe i luften och brukar dyka upp ibland. Men det är ju inte samma känsla som när vi träffades första gången att man går upp i taket. Nu känner jag mer att jag verkligen älskar honom och att kärleken är grunden till vårat förhållande.

Varför är du så förbaskat fin?
Hur mår du nu, både psykiskt och fysiskt?
Hur lång är du?
Vilken klädstorlek & vart köper du oftast kläder?
Ha det bra! =)


Oj, vilken svår fråga att svara på. Men tack så mycket i alla fall! Jag är bara lik pappa. Det är receptet!

Psykiskt mår jag sådär. Det är relativt... bra. Jag har nog ganska lätt för att falla neråt även om jag försöker klättra uppåt hela tiden. Så på den fronten jobbar jag med mitt mående hela tiden. Det handlar mycket om perioder när jag kan bli deprimerad. Men det är mycket som kan få mig att må bra igen också!


Fysiskt mår jag faktiskt djävligt bra. Bättre än på länge. Speciellt när jag har satt igång mig själv i träning.
(Tipsar alla att ni borde börja träna.) 

Sist jag mätte mig så var jag 1.63.

Oftast så passar XS/S mig bäst. Men brukar hamna på M ibland också.
(Beror på vad det är för tyger och plagg.)

H&M och Monki vinner mina pengar bäst.


Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0