Tagen utav Sanna Näsström

Min bästa vän är Julia Nordlander.



När jag borstar tänderna
så är jag ofta kissnödig, stressad och går runt.

När jag lagar mat så är jag nyfiken på hur det kommer att smaka.

Jag är rädd för
... dörädd, för spindlar.


Den värsta känslan är
att gå runt och ha ångest. dåligt samvete. ensam och avskild från alla andra. och att känna sig otillräcklig.


Den bästa känslan är
när jag känner mig fri och jag känner mig obrydd om allt som gjort mig ledsen tidigare.


Jag är bäst på
att lyssna på andra. finnas till hands. äta. lyssna på musik. sova.


Jag är sämst på
att vrida om knappen. jag är långsint.


Jag lyssnar på
djävligt bra musik. så som håkan. shakira. tokio hotel. the xx.


Jag pratar
mumligt och vänder ofta bort blicken till den jag pratar med.


Jag tycker om
att vara glad när det känns som om ingenting kan göra en motsatsen. och jag gillar när pengarna kan rinna ut ur mina händer utan att behöva känna ångest. älskar mina vänner. pojkvän. familj också. och mat.

Kärlek är
det bästa som finns och det mest behövliga i våra liv. men samtidigt det jobbigaste.


I somras var jag
brun, kär och problemfri.


Sist jag grät var
i tisdags...


När jag bakar
är jag alltid lite nervös. jag brukar bara ''baka'' kladdkaka.


Just
nu tänker jag på
hur kvällen ska bli.


Idag har jag
varit hemma hos Simon.


Ikväll ska jag
åka till Simon.


Imorgon kommer jag
mysa med Simon.


Min
mobiltelefon är alltid nära till hands.


När jag vaknar på morgonen
så kollar jag mig alltid runtomkring. och jag älskar sådana lyxmornar som när jag kliver upp och hör hur tyst det är.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0