Satan vad blandat.

Jag har äntligen kommit hem. Och jag har kommit hem från lite shopping och mitt livs vidrigaste tandläkarbesök. Jag hade fel. Jag fick inga komplimanger. De klagade på att jag måste borsta tänderna (ännu) bättre. Och bla bla bla. Men konstigt nog när jag var hos tandläkaren för lite kontroll för inte så längesen så sa hon att jag borstade jättebra. Hum...

Men! Jag ska väl lyssna. Och ta åt mig. Det som var bra var att allting gick fort och min... mittlinje både i över- och underkäken såg fint ut. Nu svettas jag ihjäl och ska försöka fota det som jag köpte idag. Och sen måste jag verkligen städa mitt rum. Men innan det så måste jag berätta att jag samlade mod förut och slog ihjäl en spindel. Hoppas det inte regnar för det. Han fick skylla sig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0