Resten utav Helsingborg 2011


Frukosten på söndagen.

På väg till stranden. Massa skum.



På vägen hittade vi annorlunda stolar.

Och en Tromp'oile-gubbe (STAAAAAAAVNING!!)

Och en massa maneter. Jag höll mig på marken.

Det var så himla varmt och fint.



Mycket glad.

Måste beröma min syster Shalony för en otroligt bra bild. Bra fokus osv.

Såg... snygga pojkar.

Och ett flygplan flyga ovanför oss.

På vägen hem fann vi denna söta bil.

Det var till den här trädgården vi var bjudna till på söndagen.

Och där uppe satt vi och åt.

Kassler.

Riktigt svensk sommarmat.





Hahaha. Världens bästa bild!

I love you.

Solnedgång.



Sedan hittade vi dessa små stackars igelkottarna. :(



Begravning. :(

Hoppbilder är tråkigt. Men på vuxna är det roligt.

Och uttjatat. (Kenzas fel.) Men det var precis därför jag var tvungen.

Så söta.


Postat av: molly

Svinhärliga bilder!



Stavningen lyder... Trompe l'oeil :D

2011-06-10 @ 21:17:34
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0