Mobil-skit-blogg. (Del ett.)

Jag kom på att jag har ju visst tillgång till internet i mobilen, trots att det är ett väldigt segt sådant. Men jag ska utnyttja erbjudandet ändå. 6 timmar senare så är jag fortfarande placerad i samma tåg, de gjorde om massa med tider och spår på grund av SJ's förseningar. I alla fall så har jag ingen som helst aning om var jag befinner mig, brukar aldrig åka så mycket mer söderut än Stockholm. Och den vägen kan man nästan utantill. Om allting blir rätt under den här resan så är vi beräknade att vara framme i våran slutdestination 23.32. Annars så sitter jag bara och tittar ut i det vilda och lyssnar på Someone like you och Vid protesfabrikens stängsel tusen gånger om. Tårarna sitter alldeles i ögonvrån och jag måste bita mig i läppen för att min omgivning inte ska börja titta och viska om att jag ser ut att vara ledsen. Jag har nog trots allt ogillande mot Sundsvall lite hemlängtan. Och sen har jag kommit in i en slags period där det kliar i magen på mig så jag blir så där hatisk mot allt och stör mig på..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0