I'm just breaking up... can't handle it... :'(

Jag känner mig så himla dum. Det har liksom gått 2 dagar sedan bloggandet var igång och sedan pang bom död... skulle man kunna säga. Och utan anledning. Eller ni vet inte vad för anledning.

Men jag behöver ta en bloggpaus. Det är väldigt mycket som händer och jag orkar knappt med mig själv. Inte tänka. Inte vara vaken. Ingenting. Såhär himla, satans, jävla dåligt har jag inte mått på flera år. Inte vad jag kan minnas. Och precis just idag känns det helt omöjligt att komma ur. Jag är helt blind och vet ingenting. Om jag kunde, så hade jag varit borta för länge, längesen

Även fast jag tar mig an en bloggpaus så kommer jag tillbaka så fort jag orkar. Om jag så bara orkar skriva lite. Men jag säger till när jag börjar på riktigt igen. Ta hand om er så länge, så ska jag försöka göra detsamma. :( Kram.♥

Postat av: Emelie

<3<3

2011-06-13 @ 13:11:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Denise

Kram! <3

2011-06-13 @ 21:51:20
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: sofia b

Hoppas de blir bättre!<3

2011-06-13 @ 23:56:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0