Idag firar vi 21 månader.


Under 21 månader har jag upplevt saker med dig som jag aldrig har upplevt med någon annan. Under 21 månader har jag bara kunnat varit Sharlee och ingen annan. Under 21 månader har jag skrattat mig tills att tårarna sprutat. Under 21 månader har jag lärt mig saker. Under 21 månader har jag lärt mig utav mina misstag men även gjort de om och om igen. Under 21 månader har jag gråtit mig tills sömns. Under 21 månader har jag flugit upp ur taket. Under 21 månader har jag dygnat. Under 21 månader har jag tagit tusentals kvällsdopp. Under 21 månader har jag firat in två nya år. Under 21 månader har jag aldrig känt mig så älskad som jag gör av dig. Under 21 månader har jag aldrig känt mig så sviken. Under 21 månader har jag varit hel och det är bara du som gör mig det. Under 21 månader har jag betett mig som jag aldrig betett mig annars. Under 21 månader har jag lärt mig att inte ta förgivet. Under 21 månader har jag lärt mig att uppskatta det man har. Under 21 månader har jag saknat sönder tills jag spruckit. Under 21 månader har jag längtat. Under 21 månader har jag vaknat upp och somnat med dig som jag älskar. Under 21 månader har jag känt lycka. Under 21 månader så har jag insett vad mycket kärlek innebär. Men under 21 månader, så har jag framförallt märkt hur mycket man kan älska en annan människa.

Jag börjar tro att vi kan gå genom eld.

Postat av: din prince

jag blev alldeles varm i kroppen och hjärtat älskling! du är allt för mig, och jag kommer aldrig sluta älska dig min fina. Även fast vi bråkar och säger dumma saker ibland, så vill jag att du ska veta att ett liv utan dig är inte ens värt att leva

2011-06-29 @ 14:08:17
Postat av: tn

såå fint!:')



vad pratar du för språk förutom svenska alltså?

2011-06-29 @ 21:22:25
URL: http://tinanami.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0