Hooka up?

Funderar lite på hur jag ska döda tiden tills det blir läggdags. Oj, vad tråkigt jag har det.

Städa kanske. - städar jag får jag snabbt tråkigt igen när det är färdigt.
Gå på en promenad. - kommer börja frysa och inse att jag inte vågar gå längre bort än Haga.
Leka med kompisar. - har inga kompisar. LoL. alla är upptagna. min bästa kompis är långt borta ifrån mig och jobbar. alla jobbar förutom jag.
Åka till Simon. - orkar inte åka dit. för då måste jag sova där och han jobbar imorgon.
Glo på tv. - jag har bara de svenska kanalerna... se och hör. 1, 2, 4, 6:an och barnkanalen. de har inte så mycket utbud.

Gud, vilka roliga alternativ! Pappa drog ner mitt humör vi middagen också med att slänga ur sig ''Har du bara suttit inne idag?'' Jag: ''Eeeh... ja. Skulle jag ha varit ute tycker du? Det har varit kallt och regnat.'' Pappa ''Om du ska spendera hela sommarlovet på det viset kommer du få ett väldigt tråkigt sådant.''

Tack för den! Jag kanske gillar att ruttna.. (Fast nu dör jag av tråkighet.) Okej, okej! Men jag har inget annat för mig. Jag erkänner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0