HEJ SOMMAR!

Det gick inte så bra att fota mig själv idag. Men ungefär såhär ser jag ut (se nedan.) Hela vårat hus doftar mat och snart rullar väl gästerna in. Det är mycket, mycket folk som kommer. Och solen har tittat fram och hoppas den stannar, för vi sitter ute. Men vi är så bra, så vi har gjort ett eget typ, partytält. Visar sedan.

Simon och jag är bjudna på midsommarfest hos Andreas Pettersson också. Men så långt vet vi inte om natten tar oss. I alla fall, what's up to you tonight? Dansa, leka, festa? I guess.


Hej fish head.



Fett oskärpa.

Soligt inomhus........

Det här är då jag idag. (Jag ser så snäll ut.) Och såklart har jag någonting som pryder mina ben också. Mina svarta jeans från Dr.Denim.

Postat av: tn

du är så fin!

btw älskar tröjan:)

2011-06-24 @ 18:49:57
URL: http://tinanami.blogg.se/
Postat av: Julia

Ååh vad fin du är! =)

2011-06-25 @ 15:15:41
URL: http://mondoblog.se/LadyTrouble



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0