Guldtrofén. Snart våran tur.

Fy satan vad frustrerande. Jag hade kommit ganska långt i mitt inlägg. Så skulle jag minimera en ruta och råkade klicka ner allt. Och satans Google Chrome kontrollfrågade inte om jag var säker på mitt val. Men skitsamma. Det hjälper inte att klaga på någonting som har hänt.

I kväll har pappa och jag varit på studentmottagning hos en holländsk familj. Vi blev bjudna på god mat och champagne. I morgon bitti är det dags för guldtrofén och jag skall nog vara hejaklack för Hantverk Foto 08. Då blir de säkert glada. Och jag hoppas att det inte blir övervarmt i morgon, eftersom att man inte får ha något flytande med sig. Inte ens vatten. (Löjligt egentligen.) Lärarna tar av allting drickbart. Men vilken etta eller tvåa skulle dricka alkohol på morgonen när det inte ens handlar om dem...?

Sedan skall jag gå till tandregleringen. Fixa och dona i min mun. Spänna och ge mig fina komplimanger om hur bra det går med rälsen. Plus sätta dit ploppen som lossnade vid frukosten hos Lina i morse. Efter tandläkarbesöket har jag faktiskt ingenting att göra. Jag kanske ska ta första doppet själv. Och försöka flyta. Nä, det skulle aldrig gå. Vad skall ni göra?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0