Det går liksom inte att föreställa sig hur tandborstning kan vara så viktigt.

Nu när jag har borstat tänderna så har jag massa mintsmak i munnen. För en icke-tandställningsmänniska tar det kanske 2-3 minuter, och för mig tar det 20 minuter om jag borstar precis så som tandläkaren har visat mig. Och jag har ett löfte nu. Som jag måste hålla. Att jag ska borsta och vara noga så som man ska vara. (Det är ju ett jäkla jobb.) Jag har sex olika tandborstar. Fatta...... det är liksom. Som jag säger. Mycket jobb. Och därför är det så satans lätt att vara slarvig. För man orkar ju aldrig. Men eftersom att jag inte vill bli av med det som faktiskt gör mina tänder till ett Hollywood-smile så ska jag sköta det ordentligt. (För nu har jag ju inge stressiga mornar.)

Så nu när jag har gjort det. Så ska jag nog sova. Jag har aldrig längtat så mycket efter sömn. Aldrig längtat så mycket efter att slippa vara vaken. Jag tänker sova ut och strunta i alla. För jag ska bara leva. Och må bra.

Adjö.


Flummigt. Är detta mina lår eller min rumpa...? (Sov på saken!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0