En lördagslista.

Namn: Sharlee.
Piercingar: i öronen. varav en är en töjning.
Tatueringar: vill ha.
Längd: 1.63 senast som jag mätte mig.
Skostorlek: oftast 37.
Hårfärg: all naturell mörkbrunt.
Fräknar: noll.


Kär? obeskrivligt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, ibland. fast ändå inte, för jag trivs så himla bra här.
Tycker du att du är attraktiv? när jag är sådär stört fixad.
Dricker du? vid precis rätt tillfälle.
Röker du? nej.


Vilket schampo använder du? head and shoulders (min hårbotten är helt trasig) eller sunsilk.
Vilken parfym använder du? dkny. chic. davidoff.
Vad är du rädd för? jag är så sjukt rädd för spindlar. jag är rädd för hål. vatten. våldtäksmän. överfulla människor. höjder så länge jag inte sitter fast.
Gillar du att tvätta? jag gillar det när jag är på tvätthumör. även om jag inte tvättar så ofta.
Gillar du berg- och dalbanor? jag älskar!!



Senaste...
Filmen du hyrde? spider-man 3.
Filmen du köpte? oj, ingen aning.
Låten du hörde? dom där jag kommer ifrån.
Låten du laddade ner? hum, typ Håkan. eller förresten, jag laddar inte ner!
Personen du ringde? mig själv.
Personen som ringde dig? Simon.
TV-program du såg? jag har faktiskt ingen aning.
Person du tänkte på? Håkan.

F
avorit...
Låt: detta är mission impossible. jag-kan-inte-välja. men tveklöst alla med Håkan i alla fall.
Sak att göra: sova. jobba. skriva. fota. umgås med människor. vara på festivaler och vara så jävla full.
Sport: gymma. och sen ligga kanske.
Dryck: trocadero. vatten.
Kläder: nu på sommaren så kan det få vara mina jeansshorts. på vintern trivs jag bra i mjukisar. mina nya höga jeans är också bra.
Film: oj, shit vad svårt. det är ungefär samma sak där. jag har ganska svårt att välja.
Bil: bmw x5. (hehe).
Serie: family guy. och alla höstprogram.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja.
Gråtit över en flicka? inte vad jag kan minnas.
Ljugit för någon? ja. 
Varit i slagsmål? nej tack! och jag fortsätter att undvika.
Blivit arresterad? nej, inte riktigt.
Träffat någon från internet IRL? massor.

Antal...
Gånger du varit kär? 2 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? flera gånger i sammanhang med familj och sådant. då jag verkligen blivit ledsen. men hopplös kärlek har jag blivit ledsen för. men mitt hjärta har brustit på riktigt en enda gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? jag har ingen aning. berätta för mig.
Tjejer du kysst? några stycken.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? flera gånger.

Senaste...
Boken du läste? ''våran lilla hemlighet''.
Personen du fick e-mail av? haha, badoo. 
Personen du fick brev av? banken kanske.
Personen du fick sms av? Ulrica.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? tidigare i sommar.
Saken du köpte? bikini och en topp igår.
Vad har du gjort idag? badat.
Var det kul? riktigt!
Brukar du svära mycket? nej, jag försöker att bara hålla det till rätta tillfällen.
När stiger du upp på morgonen? när jag vaknar.
Vad har du på dig? en jumpsuit och en lång svart cardigan.
Vad ska du göra ikväll? brumma till Timrå.
Var har du ont? i armen då och då.
Använder du hårspray? när jag ska festa.
Kan du stå på händer? japp.
Håkan Hellström eller The Ark? vad gissar ni på? Håkan! Håkan! Håkan!
Salt eller socker? hum. både.
Gillar du ketchup? ja till vissa saker.
Är du glad nu? hyfsat.
Var du glad igår? jarå.
Vad dansar du till? house, pop, hip hop.
Stockholm är... ? en mysig stad.
Göteborg är... ? känner jag inte till så bra. men så himla fin. varit där några gånger.
Kan du sjunga? icke.
Spaghetti eller makaroner? båda.
Land du vill besöka? hela världen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0