En bildhistoria av min kväll.


Först hamnade vi alltså på Biteline. Och jag hatar deras tankesätt att komma med drickan tidigt så man ska hinna dricka upp och beställa nytt. Jag var så himla törstig.

Simons lillebror Beppe. 

Efter Biteline (fotade ingenting) så åkte vi hit.

För att Simon, Sirwan, Jonas och Beppe skulle åka Gokart. 

Det var Simons födelsedagspresent till Jonas. Och Simon är så söt på den här bilden, haha.

Sirwan.

Beppes första åktur. 

Klara, färdiga, gå!

Simon kom etta. Trots att han fastnade i typ alla hörn.

Sedan red han lite tjur. Men åkte av efter cirka 10 sekunder varje gång.

Sedan fick jag en himla massa sol i ögonen och såg jätte-överdrivet-bredaxlad ut. Här skulle vi gå och hämta moppen.

Fick rätt fin frisyr efter moppehjälmen också.

Simon och jag åkte hem till mig och myste. Blåste lite såpbubblor.

Blåste upp en stor.

Jag ba ''Men fotarå!!''

Också lägger jag upp den här bilden bara för att jag tycker att Simon ser så jävla handsome ut.

Sedan myste vi i sängen tills att Simon brummade hem.

Och delade lite kärlek. Jag älskar dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0