Åh, jag har så tråkigt. Läs på.

Du heter: Sharlee
Smeknamn: typ Charly (även om det inte är lagligt att kalla mig det.) kalla mig Shalle, det blev jag kallad för ungefär hela lågstadiet!
Låt som du sörjer till när du är ledsen: du är snart där.

Beroende av:
datorn, helt ärligt. (hemskt)
Vad tror folk om dig? bitchig kanske.

Stämmer det? kanske. ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? att jag skriver bra. utseendemässigt, mitt utseende.
Hur imponerar man på dig? inte titta ner på andra.
Brukar du skratta för dig själv? ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - Det var så mysigt idag!<3
Vem var det ifrån? min älskling.
Var bor du? haga.
Trivs du där? alltid. bästa stället i Sundsvall.
Hur svarar du i mobilen? hallå. hej. 
Vem ringde du senast? simon.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? ''jag ringer dig sen, älskar dig.''
Antal timmar sömn inatt? sex.
Sov du ensam? ja.
Brukar du komma i tid? ja ja ja.
Hur känner du dig nu? bara så himla sjuk.
Vanligaste färg på dina kläder? svart kanske. eller grått.
Vad tycker du om fötter? alla som säger att fötter är så äckligt. ja, det kanske inte är det finaste vi har på kroppen. men även om det är så så är jag glad att jag har fötter som tar mig framåt.
Vad/vem saknar du? mamma. lina. julia.
Hade du en bra kväll igår? låg i princip levande död i sängen.
Favoritdryck på morgonen? juice!!
När brukar du oftast gå och lägga dig? när jag är trött.
Är du blyg? inte så ofta, från början är jag kanske det litegrann. sedan är jag glad.
Sysslar du med någon idrott? jag gymmar. även om det har blivit mindre så ska det bli lika mycket igen!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja♥
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? allt som har med sex att göra.
Är du nöjd med ditt liv? himla nöjd.
Är du bortskämd? nej, jag får vad jag förtjänar. 
Vad gör du i morgon? blir frisk.
Vad är det värsta du vet? spindlar. människor som sviker. pratar strunt. dömer andra utan att känna dem. lögnhalser. 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, världens faktiskt bästa.
Vad är det finaste du fått? sex rosor när Simon och jag firade ett halvår, bland det finaste jag har fått.
En speciell dag du minns? när Simon, mamma, pappa och jag åkte till Kreta.
Du samlar på? plastpåsar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Simon eller Julia.
När grät du senast? igår kväll.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa. (för jag är typ shopaholic). köpa lägenhet. åka utomlands.
Vill du gifta dig? ja. det är ett fint sätt att visa sin kärlek på.
Vill du ha barn? ja. en liten miniknodd utav mig och Simon.
Är du musikalisk? icke! 
Vad dricker du helst när du är törstig? trocadero. vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? ja♥
Biter du på naglarna? usch, fy och blä. absolut inte.

Postat av: molly

svar: Snygg ja? MEN O HERREGUD! :D (snor listan, älskar såna här grejer... <3<3)

2011-07-13 @ 21:24:28
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0