Tio saker ni inte visste om mig.

1. Jag har hett temperament.
2. Jag är väldigt givmild.
3. Jag älskar att få andra på bra humör.
4. Jag kan lätt bli rädd för människor som är sura. (När jag inte vet av vilken anledning.)
5. Jag hatar människor som är så jävla snåla. Till exempel om man har en hemmakväll med vänner, också sitter alla och äter ur sina egna påsar. Jag som är från Holland tycker sånt är konstigt. Där häller man upp i en skål och det står inga namn på något. Även om två kompisar hänger och den ena personen tar upp en tuggummipåse och inte frågar den andra om den vill ha.
6. Jag har svårt för att lita på människor.
7. Jag blir hur varm som helst i mitt hjärta när jag märker att människor uppskattar mig.
8. Jag älskar surströmming.
9. Jag dömer inte människor för att jag tros veta hur den människan är. Jag är försiktig med sådant och lär känna honom/henne istället.
10. Jag älskar musik. Det får mig att bli lugn. Stark. Säker och allt sådant.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0