Sommarkvällar.

Egentligen så är min stora anledning till varför jag inte bloggar är för att jag njuter utav sommaren på riktigt nu. Och det har jag inte gjort på jättelänge. Så längesedan sist så jag inte ens kan minnas. Jag sover knappt bort mornarna nu och jag vill bara suga i mig de sista veckorna. Så förlåt mig om jag inte alls är den jag brukar vara, men nu har ni lite mer koll på läget. Hehe.


Ikväll njöt vi i alla fall utav indonesisk mat i kvällssolen.

Mamma bytte ut nudlarna mot riset. Annars heter den här rätten Nasi Goreng. Och den är superdupergod. Så, såhär såg min tallrik ut era hungriga lejon.

En annan verkade trivas enormt bra.

Och jag kan inte säga något annat än att jag har absolut världens, världens vackraste pojkvän. Jag älskar dig på tok för mycket min fina älskling.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0