Skiter man väl i.


Hej. Mitt vänstra lår är tydligen smalare än mitt högra, i alla fall på den här bilden. Det här är min sovoutfit så alla vet det. Ibland brukar jag byta, men den här var väldigt skön. Jag tänker inte fixa någon frisyr idag, det får vara som det är. Likaså med mitt ansikte. Jag tänker åka till Simon senare och sova där. 

Jag är så jävla trött. Inser nu att jag klev upp för tidigt egentligen, för mina ögon svider som fan. Och jag har påsar under ögonen. Plus att jag står så sjukt fult på den här bilden, det får mitt huvud att se megastort ut. Men ungefär såhär ser jag ut när jag är arg! Titt så arg jag är. Och jag måste be om ursäkt för mitt arga jag nu. Och att jag är så himla neggo. Hoppas ni står ut.

Postat av: Martin

Hej!

Har du en minut eller två över, så ta dig tid att besvara Dagens fråga. Handlar idag om musik och träning.

Veckans blogg är på begäran igång igen och The Edge finns även nu på Facebook - länk hittar du på bloggen.



Häng med på en fartfylld blogg med inrikting på styrketräning.



Ha en fortsatt härlig dag!

2011-07-22 @ 15:32:24
URL: http://edgeman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0