Jag bara älskar, älskar och älskar.

Jag kan ju inte avsluta den här dagen hatisk. Så jag gör en ''älsk''-lista också. Så är det frid och fröjd sen. Fast först måste jag tillägga ytterligare en sak i min hatlista. ATT JAG HATAR NÄR FOLK SÄGER ATT JAG ÄR SÅ HIMLA SMAL OCH BÖR ÄTA. Så ni som säger så (idioter), läs min älsklista. Så ska ni banne mig få se vad jag älskar.

Okej. Jag älskar...

All slags mat på jorden. Förutom pyttipanna. Men sedan är jag allätare. Jag älskar Surströmming. Det är min favoriträtt. Jag älskar mat. Jag älskar när mamma lagar mat. För hon är världens bästa kock. Jag älskar att fota. Jag älskar att äta. Jag älskar Trocadero. Jag älskar när saker blir bra. Jag älskar min familj. Jag älskar Julia Nordlander över allt annat. Jag älskar Simon lika mycket. Jag uppskattar min vänner. Jag älskar Håkan Hellström. Jag älskar att vara glad. Jag älskar att vara utan bekymmer. Jag älskar på något sätt att ha gamla minnen i bakhuvudet som jag tänker på dagligen. Jag älskar Sundsvall. Jag älskar räkor. Jag älskar kräftor. Jag älskar att skriva när det går bra. Jag älskar när ni kommenterar, det gör mig asglad. Jag älskar när jag har mycket Spotify-tid. Jag älskar att kvällsfika med familjen och prata på som om det inte fanns någon tid. Jag älskar när familjen är samlad. Jag älskar att vara full. Jag älskar att ha höga kontosiffor, och speciellt när jag har det så sällan. Jag älskar att gå oändliga promenader med Julia. Jag älskar att skrika på konserter. Jag älskar att visa att jag inte bryr mig om vissa saker. Jag älskar att jag kan förändras om jag vill, på en sekund ungefär. Jag älskar när jag har lyckats med något och andra ser det. Jag älskar mitt jobb på Unga ST som skribent. Jag älskar att åka utomlands. Jag älskar känslan att packa en väska och dra. Jag älskar musik. Jag älskar att träna. Jag älskar att se resultat. Jag älskar att knäcka människor när de är elaka med mig. Jag älskar att äta ägg när jag är sugen på det. Jag älskar kex och brieost. Fan det är så gott. Jag hatar Spotify-reklam. Men vägrar skaffa Spotify Premium. Jag älskar mackens grillkorvar. Alltså 7eleven, pressbyrån, OKq8. Ja, dem. Jag älskar att kramas. Jag älskar att ligga i sängen. Jag älskar att mysa. Jag älskar att vara nykär. Jag älskar att smsa med roligt folk. Jag älskar att blogga. Jag älskar att jag inte är överviktig. Jag älskar att jag inte är superkort. Jag älskar att jag har en människa i världen som jag kan berätta allt för. Jag älskar att jag aldrig har några hårfärgsbekymmer. Jag älskar att ni har blivit fler unika läsare. Jag älskar att titta tillbaka i arkivet när jag gick på Hagaskolan. Jag ÄLSKAR bions popcorn. Jag älskar popcorn överhuvudtaget. Jag älskar att bada. Jag älskar att städa. Jag älskar städat rum. Jag älskar när jag hör en ny bra låt. Jag älskar nostalgi när det är som bäst. Jag älskar gamla tider. Jag älskar att dagdrömma. Jag älskar att somna på skolbänken. Jag älskar känslan att smita iväg. Jag älskar när jag känner att jag gör mitt bästa. Jag älskar att se någon som kopierat en annan, och tror att man inte märker. Jag älskar blåsta människor. Jag älskar hundar. Jag älskar Djino. Jag saknar honom varje dag. Jag älskar mitt HEMland, Holland. Jag älskar mina släktingar. Jag älskar att jag är tvåspråkig. Jag älskar att jag är holländsk. Jag älskar solnedgångar. Jag älskar att bajsa när man har hållt sig i evigheter. Jag älskar att kunna vara fri. Jag älskar att inte behöva skämmas. Jag älskar att jag kan vara mig själv. Jag älskar vitlöksbröd. Jag älskar Kebab House's vitlökssås. Jag älskar känslan när man varit sjuk i år och dagar att man blir frisk. Jag älskar mysighet. Jag älskar när jag ser någon som jag verkligen ville se. Jag älskar att vara nyfiken. Jag älskar att dunka musik i bilen. Jag älskar folksamlingar. Jag älskar Stockholm. Jag älskar tryggheten jag har i mitt liv. Jag älskar bra filmer. Jag älskar att jag inte vet vilka ni är. Jag älskar att tälta. Jag älskar att rulla i gräs. Jag älskar jordgubbar. Jag älskar äppelmuffins. Jag älskar hallon. Jag älskar att dansa. Jag älskar att sova ut. Jag älskar att inte bry mig. Jag älskar att sola utomlands. Jag älskar Berlin. Jag älskar oliver.

Det var allt jag älskade tills nu. Hoppas jag inte glömt något.

Postat av: hanna

lite mer positiv lista här då! tur det finns rätt många saker du älskar :')

2011-07-21 @ 21:51:16
Postat av: Anonym

åh, vilket underbart inlägg. blev verkligen glad över att läsa det!!! :) det fick mig verkligen att uppskatta livet lite mer!

2011-07-21 @ 23:10:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0