Nej nej nej.

Och nu måste jag sova. Jag förstår inte hur jag kan ha blivit sjuk som. Jag mår sådär konstigt som jag gjorde förra året i Juni, när jag skulle ha avslutningsfest med klassen. Först har man jätteont i halsen, och sen varje gång jag sväljer känns det som om jag måste spy upp en hårboll. Men jag mår bara illa i halsen. Ja, askonstig sjukdom. Jag fattar inte. Andra gången det händer mig nu. Och jag vet inte vad det är. Blä blä blä. Det går typ över när jag äter, och sen är den tillbaka igen. Det enda jag hoppas slippa är att kräkas.

Önska mig ''krya på dig'', nu ska jag försöka sova.

Postat av: Ida

Godmorgon på dig söta Sharlee!

Hoppas allt blir bättre med halsen och att du inte behöver spy, fast det kan väl vara skönt att rensa magen =)



haha, jag skoja men krya på dig =)

2011-07-11 @ 06:49:22
URL: http://altti.devote.se
Postat av: Maria

Kan du vara gräsallergisk? Jag får ont i halsen av de.. :)

2011-07-11 @ 08:23:04
URL: http://mariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Tn

Så där var det för mej också förra året fast i flera månader vi trode jag hade nån form av ätstörningar och jAg gick ner i vikt pga det jag kunde inte äta mycke alls för det kändes bara som att det skulle komma upp maten åkte inte ner men nu efter mer än ett halv år har det blivit bättre jag vE hos dn läkare och de hade sagt att om de blir värre skulle jag komma tillbaks och kanske få nån sorts v slang i magen eller vad det va så jag skulle få mAt i mej men nu det här året har jag kunnat äta helt vanligt som alla andra men nu under sommaren har det hänt nångång ibland att jag får den där känslan i halsen och då blir det stopp! Men den varar inte lika länge som förut, men krya på dej iallafall:)!

2011-07-11 @ 20:57:44
URL: http://tinanami.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0