Nej, jag är inte frisk än.

Åh. Jag är fortfarande sjuk. Men i natt fick jag i alla fall någon sömn även om jag vaknade halv fem i morse med uppsvullen hals. Jag tror jag vet precis hur det känns att svälja ett rivjärn nu. Glad är jag för att illamåendet har hållt sig mer eller mindre borta när jag har sväljt och jag har fått tillbaka aptiten.

Någonting jag verkligen hatar när jag är sjuk är att jag rasar ner i vikt så lätt, också är det så förbannat svårt att gå upp igen. Men nu ska jag försöka bli frisk. Kryper ner i sängen och kollar på tv hela kvällen. Annat orkar jag inte göra. För min kropp är så trött om dagarna. Tack till er som ''kryar på mig'' :). På återseende!

Postat av: ida altti

lilla flicka hopp i säng och krya på dig!

ät mycket glass eller sådant som är kallt, du kanske har halsfluss det gör svinont :/

2011-07-12 @ 19:28:29
URL: http://altti.devote.se
Postat av: Ullis

Usch! inte kul att vara sjuk:( hoppas du blir frisk snart, krya på dig vännen. puss

2011-07-13 @ 12:34:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0